Kompostori jäsenhintaan yhteistilauksena

Julkaistu
Biolan kompostori 220 eco

Syksyiset terveiset kaikille jäsenillemme!

Hyvinkään Seudun Omakotiyhdistyksen jäsenillä on nyt mahdollisuus tilata
BIOLAN PIKAKOMPOSTORI 220 Eco edulliseen 349 €:n hintaan!

Nyt kun biojätteen kierrätys on pakollista, toteuta se omalla pihallasi kompostoimalla. Ota syntynyt hyvänlaatuinen multa omaan käyttöösi. Kompostointi on helppoa ja siihen saa opastusta Kiertokapulasta tai voit myös katsoa Omakotiliiton webinaarin aiheesta kirjautumalla jäsensivuille.

Toteutamme yhdessä Suomen Omakotiliiton jäsenyhdistysten ja Biolanin kanssa Biolan pikakompostori 220 Eco -mallisten 2-luokan kompostorien vaivattoman ja edullisen hankinnan. 2-luokan kompostori on rakenteeltaan täysin toimiva, mutta esim. pinnassa voi olla maalivirheitä.

Kompostorin toimitus voidaan taata 20 ensimmäiselle sitovasti tilanneelle.
Saat sähköpostiisi laskun nopeasti tilauksesi jälkeen. Laskussa näet sekä Hyvinkään Seudun Omakotiyhdistyksen tilinumeron sekä viitenumeron, joka tulee merkitä maksuun.
Muista ilmoittaa tilauksesi yhteydessä se sähköpostiosoite, johon lasku lähetetään.

Voimme taata kompostorin vain 20 ensimmäiselle maksaneelle, joten ole nopea ja ilmoita osallistumisesi yhteistilaukseen pikaisesti tai viimeistään 15.10.2024 mennessä.
Sitova tilaus lähetetään sähköpostilla Tarja Mattilalle: tarja.mattila@live.com
Vain kompostin maksaminen on sitova tilaus, joten toimi nopeasti, ettet jää ilman tätä edullista hankintaa.

Biolan toimittaa kompostorit lokakuun 2024 aikana sovittuun paikkaan, josta voit sen noutaa.

Kun kompostorit ovat saapuneet ja olet maksanut sen hinnan yhdistyksen tilille, ilmoitamme noutopaikan sähköpostilla.

Hyvää syksyn jatkoa kaikille jäsenillemme
Hyvinkään Seudun Omakotiyhdistys, hallitus