Hieronta 60 min x1/v 10e alennus ja Frantsilan tuotteet -10%

Edun on neuvotellut: Hyvinkään Seudun Omakotiyhdistys

Hennan Hoitohuoneelta saat terveydenhoidollista jalkojenhoitoa ja klassista hierontaa koulutetun hierojan ja jalkojenhoitajan ammattitaidolla.

Anna aikaa hyvinvoinnille ja varaa aikasi jo tänään

KLASSISTA HIERONTAA

JALKOJENHOITOA

HYVINVOINTITUOTTEITA

KUUMAKIVIHIERONTAA

Jäsenkorttia näyttämällä saat etuja Hennan Hoitohuoneeseen

Yksi 60 min hieronta 45 euroa (norm. 50 euroa). Etu on käytettävissä kerran vuodessa. Frantsilan tuotteista alennus -10%.

AUKIOLOAJAT

Katsothan Vellon ajanvarauksesta itsellesi sopivan ajan.

Jos sopivaa aikaa ei löydy voit laittaa viestiä tai soittaa, niin katsotaan sinulle sopiva aika.

AJANVARAUS

ajanvarauslinkki: vello.fi/hennan-hoitohuone/

Sähköposti: henna@hennan-hoitohuone.com

Puhelin: 050 3762836

HINNASTO

Linkki hinnastoon www.hennan-hoitohuone.com/hinnoittelu/

KLASSISTA HIERONTAA

Koulutetun hierojan (Valviran hyväksymä) ammattitaitoista klassista hierontaa, jossa hyödynnetään erilaisia pehmytkudoksia hoitavia tekniikoita. Hieronnalla vähennetään kipuja ja lihaskireyksiä, lisätään liikkuvuutta, sekä ennaltaehkäistään tuki-ja liikuntaelin ongelmien syntymistä. Lisäksi hieronta rentouttaa, vähentää stressiä, parantaa aineenvaihduntaa ja verenkiertoa, sekä unenlaatua.

Hieronta suunnitellaan aina yksilöllisesti ja hieronnassa hyödynnetään tarpeen mukaan fysikaalisena lämpöhoitona kuumiakiviä jotka tehostavat hierontaa rentouttamalla lihaksia. kuivakuppausta tai TENS-hoitoa. Myös kinesioteippaukset hieronnan yhteydessä.

JALKOJENHOITOA

Terveydehoidollista jalkojenhoitoa aina yksilöllisesti sinun tarpeisiisi.

Osaamisena Sosiaali- ja terveydenhoitoalan opinnot (lähihoitaja) ja jalkojenhoitotyön osaamisala (at).

Jalkojenhoitaja hoitaa erilaisia jalkojen iho- ja kynsiongelmia, ohjaa ja neuvoo jalkojenhoidossa ja jalkaongelmien ennaltaehkäisyssä.

KUUMAKIVIHIERONTAA

Kuumakivihoito perustuu kuumien kivien rentouttavaan vaikuitukseen. Hoito vähentää lihasjännityyksiä ja kipuja, lisää aineenvaihduntaa sekä on rentoututtava. Hoidossa käytän basalttikiviä ja Frantsilan hoitavia hierontaöljyjä. Hoidossa käydään läpi tarpeesi huomioiden koko keho.

Hennan Hoitohuone

Hieronta 60 min x1/v 10e alennus ja Frantsilan tuotteet -10%